Similar Posts
Medžio energijos tekmė
Esame vieni su kitais gamtoje labai tampriai susiję ir gyvybines jėgas galima papildyti vieni kitų pagalba.Saugokime mus supančią gamtą, dažniau pavaikščiokime basomis, apkabinkime medžius, palakstykime su vėju…
Mokytoja Laima Sakalauskienė, Butano Karalystės švietimo ministro Thakur S. Powdyel kalbos įžvalgos.
Mūsų mokyklos mentorė, anglų kalbos mokytoja Laima Sakalauskienė pasiklausiusi Butano Karalystės švietimo ministro Thakur S. Powdyel kalbos (https://www.facebook.com/edukatoriai.lt/videos/350866642189642/), ant popieriaus išguldė savo įžvalgas, kuriomis dalinasi su visais: Mokytojus jis vadina švietėjais (educators), nes mokytojas gali būti bet kokios profesijos žmogus, kuris ką nors moko. Žmonės pasirinkę tapti mokytoju, pasirenka labai svarbų, bet labai sudėtingą ir…
Vaikai praleidžia mažiau laiko lauke nei kaliniai
Nors kaliniams didžiausio saugumo kalėjimuose JAV garantuojamas mažiausiai 2 valandų lauko laikas per dieną, pusė vaikų visame pasaulyje praleidžia mažiau nei valandą lauke, praneša TreeHugger.com. Apklausus 12 000 tėvų iš 10 šalių, nustatyta, kad trečdalis vaikų (nuo 5 iki 12 metų) kiekvieną dieną praleidžia mažiau nei 30 minučių. Apklausa, kurią rėmė „Unilever“ skalbimo priemonių prekės…
Straipsnis apie mūsų nuostabiąją mentorę Neringą Rimkutę – Streikienę.
Žaliosios gamtos mokyklos ir Kardokų gamtos mokyklos mokytoja mentorė, gyvenimo darnoje su gamta propaguotoja, žolininkė Neringa Rimkutė-Streikienė į kaimą su vyru persikėlė maždaug prieš 13 metų. Jauna šeima atsikėlė į plyną lauką ir apie metus gyveno palapinėje. Joje gimė ir jų pirmas vaikas. Šiandien šeima augina jau tris vaikus, kuriuos auklėja netradicinės pedagogikos principais. Rezultatas – visi vaikai…
Štai taip mūsų mokyklą pamatė kūrybinė LRT PLUS laidos „7 Kauno dienos” kūrybinė grupė. Ačiū jiems už reportažą.
Diskusija: Ar Lietuvai reikia mažų alternatyvaus ugdymo mokyklų
Panašu, kad tęsiama mokyklų tinklo pertvarka šį kartą užsimojo ir ant nevalstybinių mokyklų. Nevalstybinės mokyklos gauna mažesnį finansavimą, nei valstybinės, o šis žingsnis gali uždaryti daug inovatyvių mokyklų arba palikti jas stagnuoti. Ar mums reikalingos privačios ir bendruomeninės mokyklos? Kas jei ne jos atneš inovacijas į visą švietimo sektorių? LTF inicijuotoje apskrito stalo diskusijoje dalyvauja:*…