Similar Posts
Neuromokslininkė U. Neniškytė: autizmas ne liga, o ugdymo iššūkis
Balandžio 2-ąją minime Tarptautinę autizmo dieną. Autizmo spektro sutrikimas – tai smegenų vystymosi nukrypimas, kuris pasireiškia socialinių įgūdžių trūkumu arba šių įgūdžių vystymosi sulėtėjimu. Išskiriami trys simptomai: nuoseklus tam tikrų socialinių interesų trūkumas, komunikacijos stoka ir pasikartojančios griežtos tvarkos veiksmų sekos. Autizmo spektro sutrikimas diagnozuojamas tik turintiems akivaizdžius visus tris simptomus. Autizmo spektro sutrikimą turintys…
Erik Lemcke (Danija) KRIKŠČIONYBĖS IŠŠŪKIAI ŠIUOLAIKINĖS VISUOMENĖS IR GLOBALAUS PASAULIO ŠVIESOJE
PASKAITA DATA: 2019 SPALIO 18 D. LAIKAS: 16.00—18.30 VAL. VIETA: AGNAPOLIO G. 18, SMILTYNŲ I KM., KAUNO RAJ. “ŽALIOJI GAMTOS MOKYKLA” KAINA: REGISTRACIJOS AVANSAS 11 EUR. (atvykus į paskaitą, 10 eurų grąžinama, 1 eur.lieka banko mokesčiams ir apskaitai, neatvykus avansinis mokestis negrąžinamas.) PASKAITA NEMOKAMA (finansuojama iš projekto lėšų net septynių NVO http://www.seimos.org/asis2019/, kurį remia LR Socialinės apsaugos ir darbo…
Seminaras „Gamtos vaikas. Kaip jį auginti ir užauginti?“
Dalinamės Žaliojoje gamtos mokykloje 2018-11-09 vykusio vertingo seminaro „Gamtos vaikas. Kaip jį auginti ir užauginti?“ maža dalele, kurio metu nuostabi lektorė Rita Makarskaitė – Petkevičienė dalinsis savo žiniomis, įžvalgomis apie gamtos svarbą vaikų ugdymo procese.
Vaikai praleidžia mažiau laiko lauke nei kaliniai
Nors kaliniams didžiausio saugumo kalėjimuose JAV garantuojamas mažiausiai 2 valandų lauko laikas per dieną, pusė vaikų visame pasaulyje praleidžia mažiau nei valandą lauke, praneša TreeHugger.com. Apklausus 12 000 tėvų iš 10 šalių, nustatyta, kad trečdalis vaikų (nuo 5 iki 12 metų) kiekvieną dieną praleidžia mažiau nei 30 minučių. Apklausa, kurią rėmė „Unilever“ skalbimo priemonių prekės…
Diskusija: Ar Lietuvai reikia mažų alternatyvaus ugdymo mokyklų
Panašu, kad tęsiama mokyklų tinklo pertvarka šį kartą užsimojo ir ant nevalstybinių mokyklų. Nevalstybinės mokyklos gauna mažesnį finansavimą, nei valstybinės, o šis žingsnis gali uždaryti daug inovatyvių mokyklų arba palikti jas stagnuoti. Ar mums reikalingos privačios ir bendruomeninės mokyklos? Kas jei ne jos atneš inovacijas į visą švietimo sektorių? LTF inicijuotoje apskrito stalo diskusijoje dalyvauja:*…