Similar Posts
Sąmoningų vyrų klubo „Satori” narys Aurimas kelias dienas dalyvavo mokykloje vykstančiuose procesuose.
Kviečiame pasiklausyti jo įžvalgų, minčių ir patirties „Žaliojoje gamtos mokykloje”.
Ugdyme akademinės žinios tai tik viena dedamoji iš 8 kompetencijų to, ką turime ugdyti vaike.
Butano švietimo ministro vizito Lietuvoje įrašas: https://facebook.com/lukasbenevicius
„ŽALIOJI GAMTOS MOKYKLA“ KVIEČIA MOKYTIS NAUJO MODELIO PAGRINDINĖJE MOKYKLOJE
LAUKIAMI vaikai nuo priešmokyklinio amžiaus iki 5 kl. LAUKIAME tų, kurie nori mokytis šeimoje. Prieš patenkant į šią mokyklą tėvai supažindinami su alternatyviu mokyklos modeliu, mokymo(si) metodais ir principais, bendruomene. Tėvų atranka turi kelis etapus tam, kad pažintumėme vieni kitus, „pasimatuotume”, ar galime kartu su šeima bendradarbiauti nuosekliame vaiko ugdyme. • „Žalioji gamtos mokykla“ –…
Mokytoja Laima Sakalauskienė, Butano Karalystės švietimo ministro Thakur S. Powdyel kalbos įžvalgos.
Mūsų mokyklos mentorė, anglų kalbos mokytoja Laima Sakalauskienė pasiklausiusi Butano Karalystės švietimo ministro Thakur S. Powdyel kalbos (https://www.facebook.com/edukatoriai.lt/videos/350866642189642/), ant popieriaus išguldė savo įžvalgas, kuriomis dalinasi su visais: Mokytojus jis vadina švietėjais (educators), nes mokytojas gali būti bet kokios profesijos žmogus, kuris ką nors moko. Žmonės pasirinkę tapti mokytoju, pasirenka labai svarbų, bet labai sudėtingą ir…
Jautrus mokyklos direktorės laiškas: gana vaikus žaloti
Drąsiai sakau, gana vaikus žaloti, reikia jiems padėti. Kam mes pirmi atėjome į žemę – ar kad prieš vaikus demonstruotumėm perteklinę galią? Ar kad padėtumėm jiems būti savimi ir atsiskleisti? Kurkime aplinkas, kad vaikai sužydėtų, o ne vystų. Dvylika metų vedu vaikams stovyklas gamtoje su palapinėmis, konsultuoju šeimas, tarpininkauju sprendžiant konfliktus tarp mokyklos, vaiko ir…
Diskusija: Ar Lietuvai reikia mažų alternatyvaus ugdymo mokyklų
Panašu, kad tęsiama mokyklų tinklo pertvarka šį kartą užsimojo ir ant nevalstybinių mokyklų. Nevalstybinės mokyklos gauna mažesnį finansavimą, nei valstybinės, o šis žingsnis gali uždaryti daug inovatyvių mokyklų arba palikti jas stagnuoti. Ar mums reikalingos privačios ir bendruomeninės mokyklos? Kas jei ne jos atneš inovacijas į visą švietimo sektorių? LTF inicijuotoje apskrito stalo diskusijoje dalyvauja:*…