Similar Posts
10 Keno Robinsono minčių apie ugdymą šiuolaikinėje mokykloje
Seras Kenas Robinsonas yra vienas žymiausių edukacijos specialistų pasaulyje, nuolat kalbantis apie neteisingą vaikų mokymo(si) sistemą, kuri žlugdo jų kūrybiškumą ir laisvę. Siūlome kelias jo mintis apie šiuolaikinę mokymosi sistemą ir kaip ją derėtų keisti. Jeigu sukuriate sistemą, kuri siekia kokio nors tikslo, nesistebėkite, kad ji tą tikslą pasieks. Mūsų mokyklos nebuvo sukurtos tam, apie…
Tėvai „sraigtasparniai“ savo vaikams ne padeda, o kenkia
Lietuvos mokyklų vadovai ir mokytojai pastebi, kad Lietuvoje sparčiai daugėja „supermamyčių“, „supertėvelių“, taip pat vadinamųjų tėvų „sraigtasparnių“, kurie gyvena savo vaikų gyvenimą. Pasirodo, Lietuvoje mokyklose užduotus namų darbus kartu su vaikais ar už vaikus daro apie pusė visų tėvų, o elitinėse mokyklose – dar daugiau. Tokį savo elgesį šiuolaikiniai tėvai vadina atsakinga tėvyste, o psichologai…
Straipsnis apie mūsų nuostabiąją mentorę Neringą Rimkutę – Streikienę.
Žaliosios gamtos mokyklos ir Kardokų gamtos mokyklos mokytoja mentorė, gyvenimo darnoje su gamta propaguotoja, žolininkė Neringa Rimkutė-Streikienė į kaimą su vyru persikėlė maždaug prieš 13 metų. Jauna šeima atsikėlė į plyną lauką ir apie metus gyveno palapinėje. Joje gimė ir jų pirmas vaikas. Šiandien šeima augina jau tris vaikus, kuriuos auklėja netradicinės pedagogikos principais. Rezultatas – visi vaikai…
ŽGM direktorės J. Lipkevičienės kalba Rugsėjo 1-osios šventės proga (2020m.)
Sveiki, Susirinkę į ateičiai priklausančią mokyklą. Mūsų mokinių tėvai išlaikę sąmoningumo egzaminą suteikė progą savo vaikams mokytis ŽGM. Rugsėjo 1d. šalia mokslo ir žinių dienos, galėtų būti pavadinta susitikimų diena. Betarpiški susitikimai visų karantinų akivaizdoje tapo labai vertingi. Priminsiu kuo tai kitokia mokykla. Prasmingų visiems mokslo metų!
Jolanta Lipkevičienė, LTF konferencijoje „Vaikas – darbo priemonė ar aukščiausia vertybė”
Jolanta Lipkevičienė, Žaliosios gamtos mokyklos direktorė, LTF konferencijoje „Vaikas – darbo priemonė ar aukščiausia vertybė” su pranešimu Kokio ugdymo (ne)reikia, kad vaikai (ne)taptų dėžučių žmonėmis?”