Mokyklos ideologija – Mokykla ne tik mokytis, bet ir vystytis, augti. Raginti vaikus mokytis vieniems iš kitų, skatinti mąstyti, išlaisvinti vaiko kūrybines galias suteikiant erdvės spontaniškai išraiškai. Tikėti vaiko beribiškumu, padėti pastebėti kiekvienam vaikui savo pažangą. Ugdant vaikų savarankiškumą neleisti ugdytojams dominuoti, bet skatinti būti pagalbininkais lygiaverčiame santykyje. Daugiausia dėmesio skirti ne rezultatui, bet mokymosi procesui, išgyvenamam momentui. Vaikai neturi būti kritikuojami, bet ieškoma už ką pagirti, paskatinti, apkabinti, padrąsinti, paspausti ranką, į ausį ar garsiai pasakyti, kad didžiuojiesi jo pastangomis, kad nustebino jis savo sprendimais…Vadovautis sėkmingo ugdymo, mokymosi metodais, kurie inicijuos aukštą kūrybinio proceso kokybę ir kritiškai mąstančio asmens ugdymą.
Aukščiausias mokyklos tikslas – kartu su tėvais užauginti vaiką gerbiantį savo šaknis, veiksnų, savarankišką, sąmoningą, įgijusį dvasinės išminties, turintį gyvenimo tikslą, gebantį save harmonizuoti, pasitikintį savimi, gebantį gerbti kitus nepaisant skirtumų, mokantį naudotis ir valdyti visomis savo emocijomis, gebantį liūdėti, bendrauti ir spręsti problemas. Išmokyti vaikus gyventi laimingai, nesuteikiant skausmo nei sau nei kitiems, teisingai įvertinant malonumus ir turtą; gyventi be prietarų ir sukaupti dėmesį į aukščiausią siekį – nuolatinį savęs pažinimą.
Mokykla vadovaujasi metodais, kuriais siekiame vaiko sužydėjimo – Vaikas: Reiškinys. Misija. Energija.
Visų pirma ugdyti mokinių pasitikėjimą savimi ir pasiaukojimą, kad jie galėtų daugiau duoti visuomenei negu imtų iš jos ir padėti jiems suvokti savo dvasios vienovę su amžinuoju Absoliutu. Vaiko asmenybės pilnatvei yra būtini ne tik matematiniai ir lingvistiniai, bet ir muzikiniai, erdviniai, gamtiniai, egzistenciniai, dvasiniai, doroviniai gebėjimai. Visavertę asmenybę ugdome tobulindami visus intelektų tipus – mokytis abstrakčiai samprotauti, suvokti regimąjį pasaulį ir erdvines jo ypatybes, stebėti gamtos reiškinius, kurti ritmą, gerbti žmogaus gyvybę ir gyvenimą.
Mokymosi procese vertinamas spontaniškumas, laisva idėjų tėkmė. Viskas vienovės junginyje „ galva- širdis- rankos“ ir mintis , žodis ir veiksmas. Nuo pat pirmos dienos mokykloje vaikai yra mokomi valdyti savo protą ir emocijas per tylos minutes, meditacijos valandėles, per pirmąją rytinę dvasingumo pamoką. Mokykloje nėra nei ‚, blogų, nei ,,gerų“ mokinių. Visi perspektyvūs.
Mokymo pačiu gyvenimu užsiėmimų tikslas – formuoti vaiko emocinį- estetinį ir moralinį- dvasinį santykį su realia aplinka. Tokiu būdu vaiko asmenybės vystymesi „užkurti“ daugelio psichinių procesų: dėmesio, smalsumo, motyvacijos, analizės, lyginimo, emocijų, mąstymo, spalvos jutimo, tikslo siekimo, atminties, valios, kūrybiškumo, pojūčių, vaizdinio mąstymo ir kt. procesus.
VšĮ Žaliosios mokyklos tikslas – praturtinti švietimą nauju vaikų mokymo modeliu ir spręsti technologiniame amžiuje susiklosčiusias žmogaus vystymosi problemas:
VšĮ Žalioji gamtos mokykla kviečia į judėjimą už vaikų suartinimą su gamta.
VšĮ Žaliosios gamtos mokyklos
direktorė
Jolanta Lipkevičienė