Diskusija: Ar Lietuvai reikia mažų alternatyvaus ugdymo mokyklų
Panašu, kad tęsiama mokyklų tinklo pertvarka šį kartą užsimojo ir ant nevalstybinių mokyklų. Nevalstybinės mokyklos gauna mažesnį finansavimą, nei valstybinės, o šis žingsnis gali uždaryti daug inovatyvių mokyklų arba palikti jas stagnuoti. Ar mums reikalingos privačios ir bendruomeninės mokyklos? Kas jei ne jos atneš inovacijas į visą švietimo sektorių?
LTF inicijuotoje apskrito stalo diskusijoje dalyvauja:
* Gintaras Steponavičius, teisininkas, Lietuvos politinis bei visuomenės veikėjas, buvęs LR Švietimo ir mokslo ministras, švietimo konsultantas;
* Jolanta Lipkevičienė, nevalstybinių ugdymo įstaigų asociacijos narė;
* Ramūnas Aušrotas, teisininkas, ,, Rengimo šeimai asociacijos” pirmininkas;
* Audrius Murauskas, LTF tarybos narys;
* Agnė Klimčiauskaitė-Janavičienė, Forvardo „mokymosyklos” (mokykla, kurioje nemokoma, o vyksta mokymasis) ugdymo vadovė ir mentorė. „Pažinimo medžio” direktorės pavaduotoja pagrindiniam ugdymui;
* Mindaugas Puidokas, LR seimo narys;
* Tautvydas Kazlauskas, Lauko mokyklos vadovas;
* Artūras Žukauskas, LR Seimo Švietimo komiteto pirmininkas;
* Vilija Targamadzė, edukologijos prof.habil.dr., LR Seimo narė;
* Ramūnas Skaudžius, ŠMSM viceministras ir ministro patarėja Agnė Andriuškevičienė;
* Tadas Stasytis, Melkio mokyklos vadovas.